Wat we van jou vragen..
Om te zorgen voor een snelle en foutloze registratie van jouw persoonlijke gegevens, vragen wij jou hierbij deze aan te leveren door het formulier hiernaast in te vullen. Daarnaast hebben we bij indiensttreding een aantal kopieën/scans nodig van persoonlijke documenten. In het bericht bij de link naar deze pagina staat een overzicht van bijlagen die je toe moet voegen als bijlage bij het formulier.
Dit mag allemaal in 1 bestand, maar je kunt ook meerdere bestanden selecteren. Deze moeten echter wel in 1x worden toegevoegd bij bestanden kiezen.
Geeft tot slot de naam in van de persoon (en/of de school) waarmee je een gesprek hebt gehad. Omdat we voor meerdere scholen de administratie doen, is dit gegeven heel belangrijk om de juiste vervolgstappen te kunnen maken.
Kies vervolgens voor 'Insturen persoonlijke gegevens'.
Let op: Als de gegevens niet volledig zijn mailen wij je terug op het aangegeven mailadres. Als dit niet juist is ingevuld kunnen we geen contact met je opnemen!
Wat we er mee doen...
Op basis van deze gegevens wordt de sollicitatie- en hopelijk de indiensttredingsprocedure verder afgehandeld. Let op: Het IBAN-nummer dat je op geeft wordt gebruikt voor de salarisbetaling. Na indiensttreding kun je jouw gegevens inzien en eventueel wijzigen via ons personeelsinformatiesysteem InSite.
De gegevens die je hierbij instuurt worden, als je niet in dienst komt, 4 weken na afloop van de sollicitatieprocedure vernietigt.
Wat hebben we nog meer nodig...
Tot slot willen we je vragen een geldig identiteitsbewijs mee te nemen naar het eerstvolgende gesprek. Hiervan moet een kopie met handtekening voor controle worden bewaard. Mocht deze kopie al tijdens een eerder gesprek zijn gemaakt, dan hoeft dat niet nogmaals.
Ook hebben we bij indiensttreding nog een opgaaf loonheffingen, Verklaring omtrent Gedrag e.d. nodig. Deze worden t.z.t. op- en aangevraagd.